środa, 25 września 2013

Pierwszy dzień w klubie ToTu



Pierwsze spotkanie klubu ToTu za nami. W klimatycznej sali kinowej Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia odwiedziła nas Agnieszka z Gabi i Misią, Ela z Zuzią i Niną, Marta z Dominiką, Asia z Helenką oraz Olga z Kubą. Oczywiście byliśmy także my, czyli Ania i Lenny :)
Byłam przygotowana na różne ewentualności, ale tak miło się rozmawiało, a dzieci tak fajnie ze sobą się bawiły, że zupełnie zapomniałam o przygotowanym programie. 
Postanowiłyśmy, że na kolejnych spotkaniach urozmaicimy sobie czas piosenką. Pierwsza melodia w naszym totusiowym repertuarze to „Go away” z serii Super Simple Songs, czyli moja ulubiona piosenka, którą nucę Leonardowi kiedy się czegoś wystraszy w nocy. Przed snem lepiej wyłączyć obraz ;)

Klub wzbogacił się o 2 piękne sowy, które uszyła dla nas jedna z mam – Asia. Bardzo dziękujemy!!! 





Ja z kolei przygotowałam na nasze pierwsze spotkanie butelki sensoryczne. Małe butelki po wodzie mineralnej wypełniłam wodą, barwnikiem spożywczym, brokatem i muszelkami. Inspirację znalazłam TU Jednak i tak to balony cieszyły się największym zainteresowaniem dzieci :)

Bardzo dziękujemy wszystkim mamom i ich dzieciom za przybycie i zapraszamy na kolejne spotkanie, którego termin potwierdzimy już jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz